Wygrana paczka?

03:52

Hej dzisiaj przychodzę do was z zupełnie innym postem. Jakiś czas temu brałam udział w konkursie na Instagramie Kosmetyki pasją. Z niecierpliwością czekałam na wyniki i ku mojemu zdziwieniu wygrałam :) Bardzo się ucieszyłam i czekałam na moją nagrodę. Postanowiłam podzielić się nią z wami i pokazać wam całą zawartość paczki.

Nagrody były 4 - lakier do paznokci, kredka do ust, maska do włosów i płyn do ciała.

1. Lakier do paznokci
2. Kredka do ust
Ma niesamowity kolor, który bardzo długo utrzymuje się na ustach.
3. Maska do włosów
Maska szybko przywraca włosom elastyczność i zdrowy blask, bardzo dobrze nawilża i tonizuje skórę głowy. Czy to na prawdę działa? Moja odpowiedź brzmi tak :) Jest świetna, a na dodatek ma niesamowity zapach!
4. Płyn do ciała.


Płyn przyszedł bardzo ładnie zapakowany i obwiązany zieloną wstążką dla ozdoby. Jego zapach jest  świetny, przypominający zieloną herbatę. Idealnie nawilża nasze ciało.

Więc to by było na tyle. Ta paczka na prawdę okazała się trafiona. Każda rzecz mi się podoba i na pewno przyda do codziennego użytku. 

Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszego działania!

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Gratuluję wygranej, mam nadzieję że będzie ich o wiele więcej :) Fajnie że udało Ci się coś wygrać.
    Sama bardzo lubię zapach zielonej herbaty pjona! :)
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! mam ten lakier do paznokci i ma piekny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  3. kredka faktycznie śliczny kolor ma :) ja na instagramie nigdy nic nie wygrałam :D gratulacje :D

    grlfashion.blogspot.com
    odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne nagrody, gratuluję wygranej! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej! Kolorek lakieru jest piękny *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że wygrałaś tą paczke :D Produkty są naprawde fajne!

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  8. super rzeczy. Najbardziej mi sie podoba pomadka do ust! Chyba muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Kursor pochodzi ze strony profilki.pl/strzalki/kolorowe/black.cur