OZSPECIALS.COM

04:01

Hej :)
Ostatnio napisała do mnie firma OZPECIALS odnośnie współpracy. Już trochę słyszałam o tej firmie, czytająć inne blogi. Przeglądając tą stronę natchnęłam się na dużo rzeczy, które bardzo mi się spodobały. Myślę, że na prawdę warto zrobić tam zakupy. Znajdziecie tam najwięcej rzeczy na wakacje, a wysyłka jest zupełnie darmowa. Jeżeli coś co do nas przyjdzie nie spodoba nam się lub będzie za duże ( za małe) zawsze można zwrócić. Nie więcej niż $9.99. Większość rzeczy mi się spodobało dlatego wtsawiam wam moje propozycje na zakupy tam.


1.  Klik



                                                                          2.  Klik
                                                                         



                                                                          3. Klik
                                                           
                                                                       4.  Klik

                                                       
                                                                         5.  Klik



                                                                       6.  Klik
                                                                             7.Klik

                                                                          8. Klik
   
      Jeżeli wam się podobało to komentujcie i obserwujcie! Jak możecie to poklikajcie w linki :)

You Might Also Like

38 komentarze

  1. Świetne rzeczy wybrałaś :) Powodzenia we współpracy, poklikane ;)
    weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy wybrałaś! Powodzenia we współpracy
    http://internetsisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane ciuchy są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne rzeczy wybralas ,gratuluje współpracy ❤
    Powodzenia i oczywiście poklikalam pozdrawiam lorendezain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę śliczne rzeczy wybrałaś
    Szczególnie podoba mu się ta bluzka z kosmita od dawna jej szukam *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje współpracy :). Świetne rzeczy, najbardziej podoba mi się ten kombinezon w słoneczniki o ta czarna sukienka:)).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje współpracy :). Świetne rzeczy, najbardziej podoba mi się ten kombinezon w słoneczniki o ta czarna sukienka:)).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy, w sam raz na lato. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałem!
    Bardzo mi się podoba ta bluzka z Alienem! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. BARDZO FAJNY POST I MI SIĘ PODOBAJĄ TE TWOJE CIUCHY <3 TA SUKIENKA JEST SLICZNA RÓWNIEŻ TEŻ KOSZULKA :).. :) POZDRAWIAM! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja po prostu uwielbiam taki styl, takie ciuszki. Post jest świetny i uwielbiam kiedy jest dużo zdjęć bo jest ciekawie. :)
    szymanska88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy wybrałaś kochana!poklikalam ;)
    Zapraszam do nas,może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne ubrania. Z pewnością zajrzę na stronkę, a do cb będę wpadać częściej :* //Sohee

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję wyróżnienia :)
    fajne rzeczy, można je również na Aliexpress dostać z tego co widziałam :)

    zapraszam do mnie, www.susjana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne ubrania :) kocham taki styl!

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikane. Gratuluje współpracy i oby się rozwijała jak najlepiej. :)

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Do mnie również napisała owa firma, odmówiłam. Słyszałam, że rzeczy nie są dobre jakościowo, Tobie jednak życzę powodzenia :) slaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy ! Ja marzę o tej bluzce z kosmitą 👽

    OdpowiedzUsuń
  19. Ubrania są prześliczne cudowny post :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju, a ja tak długo szukałam tej bluzki z kotkiem :D koleżanka mi o niej mówiła :) nigdy nie słyszałam o tej stronie, ale teraz na pewno coś zamówię :)
    Pozdrawiam :*
    wcztery-stronyswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję współpracy! Firma posiada naprawdę ciekawe rzeczy! Poklikałam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rzeczy! :) Ściągana koszulka najlepiej wygląda :)Poklikane :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  23. Matuchno, jakie śliczne ! Poluję na tą koszulkę z kotem za kieszonką!

    OdpowiedzUsuń
  24. Owocnej współpracy !
    Nominowałam Cię kochana do LBA, mam nadzieję, że przyjmiesz zadanie ;)
    Tutaj pytania: http://dolcziiblog.blogspot.com/2016/05/liebster-blog-award-pierwsza-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Te body są genialne! Sama chcę sobie je kupić! <3
    http://hellomisskorabel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam podobny tshirt do 2 :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczy są mega *-* najbardziej spodobała mi się ta sukienka (czy tam kombinezon to jest) w słoneczniki powodzenia we współpracy! ♥

    xmiddix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak, do mnie też napisali :) Śliczne rzeczy, też wybieram coś takiego dziewczęcego :)
    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój Blog :) ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  29. ale piękne ubrania!!!! zazdroszcze ci wspolpracy...
    obserwuje
    zapraszam do siebie http://truskawka1102.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładne rzeczy. podoba mi się zwłaszcza bluzeczka z wiązaniem :)
    http://maginspires.blogspot.com/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Większość rzeczy mają naprawdę świetnych! Podoba mi się :) Obserwuje!

    I zapraszam do siebie: http://garderobelove.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też do mnie napisali, mają mega świetny asortyment. Powodzenia! ♥
    Zapraszam: http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Oni nie zbierają klików, również do mnie napisali, zgodziłam się. Paczkę zamówiłam, nie wysłali i robią tak tez innym blogerom, więc się nie zdziw jeśli Cię w konia zrobią.

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny post i zajebiste zdj stroje :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojej jakie śliczne ciuszki ! Strasznie mi się podobają te sukienki ! Kiedyś na pewno zrobię zakupy w tym sklepie :D

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post! :)
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga: http://wika5466.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Kursor pochodzi ze strony profilki.pl/strzalki/kolorowe/black.cur